De club van 100 zoekt leden!

De club van 100 is een aantal jaren geleden opgericht om op ad hoc basis binnen de vereniging leden te werven, die per seizoen €50,00 betalen om daarmee speciale projecten te realiseren. Ook dit jaar hopen we weer een groot aantal mensen bereid te vinden om deel te nemen.

Het project voor dit jaar is het bijwerken van de buitenzijde van de kantine en bijgebouwen. Met uw deelname steunt u niet alleen V.V. Sleeuwijk maar uw naam wordt vermeld op het bord in de kantine en u wordt later in het voetbalseizoen uitgenodigd voor een hapje en een drankje in de rust van een thuiswedstrijd van het eerste.

Mocht u geïnteresseerd zijn, dan verzoeken we u om te mailen naar Sponsor@vvsleeuwijk.nl. Vermeld in deze mail graag welke tekst u wilt plaatsen op het bord van de club van 100. Daarnaast vragen we u om aan te geven of u op rekening of via een éénmalige machtiging wilt betalen. Vermeld daarbij gelieve ook factuuradres of rekeningnummer.

Sem van den Heuvel zal, namens de sponsorcommissie, op 21 september in de rust van de wedstrijd Sleeuwijk 1 – BZC’14 1 aanwezig zijn in de kantine. Van deze gelegenheid kunt u ook gebruik maken om uw deelname voor dit seizoen door te geven. Mocht het u voorkeur hebben om contant te betalen, dan kan dit op 21 september bij Sem of eventueel op een ander moment bij één van de leden van de sponsorcommissie.

Met vriendelijke groet,

De sponsorcommissie