Dit is de privacyverklaring van Voetbalvereniging Sleeuwijk gevestigd te Sleeuwijk, ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 40271304 hierna te noemen: `de Vereniging`.

Verantwoordelijke en verantwoordelijkheid
De Vereniging is de verantwoordelijke in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Wij vinden het van belang dat zorgvuldig wordt omgegaan met uw persoonsgegevens. Daarom hebben wij in dit statement voor u uiteengezet hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan en welke rechten u heeft. Heeft u vragen naar aanleiding van het lezen van dit statement, stel uw vraag dan gerust per e-mail aan: info@vvsleeuwijk.nl.

Voor welke doeleinden verwerkt de Vereniging uw persoonsgegevens?
De persoonlijke gegevens die van u worden verzameld, worden door de Vereniging gebruikt voor de volgende processen:

A. Aanmelding en toelating tot het lidmaatschap. Registratie als actief of rustend lid van de Vereniging, inschrijving bij KNVB.
B. Donateurs. Voor bijdrage aan de vereniging en toegang bij wedstrijden.
C. Vrijwilligers. Voor vrijwillige trainers, leiders en andere functies.
D. Loonadministratie. Van alle personen die in dienst zijn van de Vereniging, zoals trainers.
E. Sponsorcommissie. Voor het contact met (vertegenwoordigers van) sponsoren
F. Spelers van bezoekende verenigingen. Door middel van het wedstrijdformulier en Sportlink.

De gegevens binnen de bovenstaande processen worden verzameld op basis van toestemming van de betrokkene of ten behoeve van (het komen tot) een overeenkomst tussen betrokkene en de Vereniging.

Van wie verwerkt de Vereniging persoonsgegevens?
De vereniging verwerkt de persoonsgegevens van:

• Leden
  • Donateurs