Leuk dat je interesse hebt om lid te worden van onze prachtige vereniging! Hieronder vind je alles wat je nodig hebt om het lidmaatschap in gang te zetten.

Zo is er het inschrijfformulier, wat je kunt printen, invullen en weer inleveren bij één van de adressen die staat aangegeven. Zodra je dat gedaan hebt wordt er contact met je opgenomen.

klik hier voor het inschrijfformulier voor jeugdleden.

klik hier voor het inschrijfformulier voor senioren.

Verder is er de Welkomstbrief. Deze brief bevat alle standaard informatie die je nodig hebt! In welke leeftijdscategorie val je, wat is de contributie en wat is nu nog meer handig om te weten? Je vindt het in de welkomstbrief!

klik hier voor de welkomstbrief bij de jeugd

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je om wat voor reden dan ook geen lid meer kunt zijn. Vul in dat geval het afmeldformulier in en lever dat in.

klik hier voor het afmeldformulier

Vertrouwenspersonen

Klik hier voor informatie over de vertrouwenspersonen

Contributiebericht

In de laatste ledenvergadering is besloten om de contributie niet te verhogen.

Contributie seizoen 2023-2024:

Leden t/m 12 jaar      : € 115,20 per jaar (€ 28,80 per kwartaal)
Leden t/m 18 jaar     : € 145,80 per jaar (€ 36,45 per kwartaal)
Leden vanaf 18 jaar   : € 181,80 per jaar (€ 45,45 per kwartaal)
Rustende leden          : € 76,60 per jaar (€ 19,15 per kwartaal)

De mensen die een eigen automatische overboeking verzorgen wil ik vragen deze bedragen aan te passen alsmede het rekeningnummer. Het nieuwe bankrekeningnummer voor contributies is: NL70RABO0125958145 t.n.v. V.V. Sleeuwijk

Degene die geen incassoformulier hebben afgegeven wil ik vragen ervoor te zorgen dat de contributie tijdig wordt overgemaakt op het nieuwe banknummer: NL70RABO0125958145 t.n.v. V.V. Sleeuwijk. Elk lid is namelijk verplicht de contributie vooruit te betalen

Het is voor de vereniging gemakkelijker als iedereen een automatische incasso afgeeft.
(te downloaden vanaf de website)

Voor de duidelijkheid wil ik hierbij nogmaals mededelen dat het opzeggen alleen schriftelijk bij het bestuur kan per einde van het seizoen en niet tussentijds.

Vanaf heden is de ledenadministratie te bereiken op het mailadres: Elineonck1968@gmail.com

Aankoop kleding bij Robey Sportswear

Zoals jullie weten hebben we een sponsorovereenkomst met kledingleverancier Robey. Hierbij wil ik een korte uitleg geven van de afspraken die we voor jullie als leden van onze VV hebben gemaakt.

Als tussenpersoon voor onze aankopen van Robey maken wij gebruik van Voetbalshop.nl Gorinchem die gevestigd is aan de Westwagenstraat 21, 4201HD te Gorinchem.

Voetbalshop Gorinchem heeft op haar website een bestelpagina gemaakt voor de kleding van onze vereniging. Maar als individu kun je natuurlijk ook gewoon in de winkel terecht om trainingskleding of andere sportkleding te bestellen en af te halen. De kortingen van de vereniging voor de Robey kleding zijn al in de verkoopprijzen van de clubkleding verdisconteerd.

Klik hier voor de webshop!

Indien je als team iets nieuws wilt regelen dan verzoeken we jullie daarvoor contact op te nemen met de sponsorcommissie of met iemand van het bestuur of jeugdbestuur. Op de webshop kun je zien wat er allemaal te koop is. Het wedstrijdtenue zal voor alle teams hetzelfde zijn. Als er teams zijn die zelf nieuwe wedstrijdtenues, trainingspakken, kledingtassen o.i.d. willen regelen, al dan niet met behulp van een sponsor, dan wordt dit altijd via Voetbalshop.nl Gorinchem bij Robey besteld en loopt de coördinatie via de vereniging.

Banner Cando