Roefbokaal

Sleeuwijk 3 13 8 0.62
Sleeuwijk 6 15 9 0.6
Sleeuwijk 5 12 3 0.25

Al sinds seizoen 1972-1973 bestaat de Roefbokaal. Deze bokaal is in het leven geroepen om het seniorenteam dat de meeste punten in de competitie heeft behaald te eren. Sinds dat seizoen is hij ook ieder jaar uitgereikt, dus we mogen spreken over een zeer lange traditie binnen de vereniging.

Tegenwoordig kijken we naar wat het gemiddelde aantal punten is dat per wedstrijd is behaald. Dit omdat niet ieder team evenveel wedstrijden speelt. De Roefbokaal werd eerst altijd ieder jaar met de ledenvergadering uitgereikt. De laatste jaren doen we dit tijdens het eindfeest. Vanaf volgend seizoen zal de stand van de Roefbokaal ook iedere week op website te zien zijn.

Op de site zullen ook alle winnaars vanaf seizoen 1972-1973 te vinden zijn. Daarnaast zullen we in de kantine een mooi plekje zoeken voor de Roefbokaal. Als bestuur beseffen we dat dit een lange traditie is en die willen we op deze manier wat meer onder de aandacht brengen.

Banner Sportstroom