Vertrouwenspersonen

Stel je het volgende voor; je zit met een probleem. Er is iets voorgevallen op de voetbal, waar je erg mee zit en je trainer of leider kan je niet helpen. Zelfs het (jeugd)bestuur biedt geen uitkomst om jouw probleem op te lossen. Kortom, eigenlijk sta je er helemaal alleen voor.
Vanaf komend seizoen willen we ieder lid van V.V. Sleeuwijk de mogelijkheid bieden om in contact te komen met een vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon is iemand bij wie je in het uiterste geval terecht kunt, (dus als je trainer, je leider en zelfs het bestuur je niet kunnen helpen ) om hulp bij het oplossen van je probleem.
Dus ben je lid van onze vereniging en denk je dat niemand anders dan Milan of Annemarie je kan helpen bij de kwestie waar je mee zit, schroom dan niet en neem contact met ze op.
Zoals de naam al zegt, een vertrouwenspersoon gaat uiterst vertrouwelijk om met de zaken die jij aan hem of haar kwijt wil.

Met ingang van het seizoen 2009/2010 zijn Annemarie van Laar en Milan den Bok bereid gevonden om als vertrouwenspersonen te fungeren. Heb je het gevoel dat je hen in moet schakelen om je op wat voor manier dan ook bij te staan, dan bieden we je de mogelijkheid om contact met hen op te nemen. Om een goede inschatting te krijgen van waar je mee zit, is er een formulier beschikbaar op de website van V.V. Sleeuwijk, wat je in kunt vullen.

Contactgegevens vertrouwenspersonen

Annemarie Golverdingen - van Laar