Sportstroom

Stroom en gas voor leden van VV Sleeuwijk – het ledencollectief van SportStroom

SportStroom koopt collectief stroom en gas in voor verenigingen. Maar wist je dat ook leden van VV Sleeuwijk kunnen profiteren van voordelige energie?

SportStroom biedt namelijk in samenwerking met energieleverancier Greenchoice een ledencollectief aan, waarbij leden tegen aantrekkelijke tarieven thuis stroom en gas geleverd krijgen en de vereniging jaarlijks een financiële bijdrage ontvangt!

Vergoeding voor uw vereniging

Leden kunnen zich via de website van Sportstroom aanmelden bij Greenchoice. Na aanvang van de levering door Greenchoice krijgen leden een berichtje van SportStroom waarin ze kunnen aangeven aan welke vereniging de premie dient te worden uitbetaald. Deze premies zijn als volgt:

Eenmalige aanbrengpremie per lid: € 15,=
Jaarlijkse vervolgpremie per lid: € 5,=

Aanmelding

SportStroom en Greenchoice hebben een aparte aanmeldsite gemaakt waarop leden zich online kunnen aanmelden. Met het doorlopen van een paar eenvoudige stappen is de switch van leverancier een feit.

Banner Verdoold Rijopleidingen